joi, 1 septembrie 2011

Rimmel London& Flormar

   'Neata! (desi e aproape 12:">). Azi va voi arata doua lacuri de unghii de care sunt extremmmmm de multumita:X.

       1. "I love fruities" de la Rimmel London,nuanta- Lemon drop
+ Personal,ador culoarea,e un galben pal. Si...ceea ce face speciala seria "I love fruities" e faptul ca dupa uscare oja miroase a...lamaie in cazul meu,deeeeci,toate ojele din seria asta sunt parfumate:X. Iar pretul...foarte mic,6 lei,am de gand sa-mi mai iau.
-Daca doriti sa aveti pe unghii exact culoarea din sticluta trebuie aplicate doua,chiar trei straturi,ceea ce pentru mine e un minus,pentru ca oja aplicata in mai multe straturi se duce repede.
  

        2."Super Shine" de la Flormar,nuanta-09
+ Culoarea e absolut superba,desi in poza pare portocalie,e defapt un rosu deschis( am folosit-o si pentru "capsunele",veti vedea despre ce e vorba in postarea viitoare). Se aplica foarte usor,e de ajuns un singur strat iar pretul mic,7 lei.
- Stiu ca pare ciudat,dar nu sunt minusuri. Sunt foarte multumita de ea!
                                 Sper ca v-am fost de folos!:*

2 comentarii:

  1. multumesc din suflet pentru cuvintele calde! te imbratisez cu drag , Dana!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Le am pe amandoua si imi plac ft. mult! Pentru lemon drop am facut si eu swatch :)

    RăspundețiȘtergere