duminică, 28 august 2011

Manichiura in apa

       Hi:*!  Citisem intr-o revista despre aceasta tehnica si am zis sa incerc si eu. Am cautat tutoriale pe youtube si m-am apucat de "treaba".
        Aveti nevoie de:
   -un recipient (pahar) cu apa rece
   -oja ( cel putin doua culori)
   -o scobitoare (ac) pentru a face modelul
   -acetona,betisoare,dischete(pentru a va curata mainile)
   *Ca sa nu va murdariti foarte tare puteti lipi banda adeziva in jurul unghiei sau puteti sa aplicati o crema de maini(ulei) inainte sa introduceti degetul in apa.
  
     Cum se procedeaza:
               Trebuie sa va miscati repede si pentru inceput va sfatuiesc sa faceti doar cateva straturi,nu chiar asa de multe cum arata in videoclip.
         
              Dupa ce am incercat si eu,unghiile mele aratau cam asa:



           Pentru prima incercare,mi se par foarte dragute.

    -
  Dureaza foarte mult (eu am avut rabdare numai pentru o mana,la cealalta m-am dat pur si simplu cu oja de la Kalos:">),iar oja se consuma mult mai repede.

   +
  Stratul de oja e foarte subtire,si "sta" mult pe unghii,la mine a stat o saptamana fara nicio schimbare.

              Va urez sa aveti rabdare si va sfatuiesc sa incercati macar odata aceasta tehnica;;).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu