joi, 12 mai 2011

Review produse E.l.f

     Hello,am revenit! Asa cum am promis, imi voi spune parerea despre produsele care mi-au ajuns ieri de la E.l.f.
In primul rand, imi place ca au ajuns foarte foarte repede.Luni am primit mail ca a fost expediata comanda, si miercuri le-am ridicat de la posta. Partea mai proasta a fost cand am deschis pachetul, un produs lipsea, desi eu le-am platit pe toate, insa am trimis un mail si s-a rezolvat problema, imi vor expedia pudra cu pricina gratuit.
Acum, despre produse:

  1.  Primer
Il ador:x! Odata ce ai aplicat primerul+fardul poti sta fara griji 8-9 ore. Fardul rezista, nu se strange si culoarea se vede foarte bine,e foarte pigmentata.
Ce m-a nemultumit a  fost cantitatea. Cand m-am uitat mai atent in interior am observat ca produsul era numai pe "peretii" tubului,intr-un strat foarte subtire. Insa, pentru calitate dau nota 10,deci l-as mai cumpara!






2. Farduri duo
-Nuanta Butter Pecan
 Nuantele imi plac foarte mult,sunt foarte naturale si se potrivesc una cu alta,asa incat pot fi combinate. Le-am folosit si fara primer si au rezistat 6 ore,cat am fost la scoala,insa recomand sa folositi primerul, pentru ca asa culorile sunt mai evidente.

-Nuanta Blueberry
In ceea ce priveste nuantele...culorile sunt foarte diferite de cele din poza. Nu sunt nuante de albastru,ci mai degraba de gri. In rest,as putea spune acelasi lucru pe care l-am zis si mai sus: rezista si cu, si fara primer.


3.Pensule
 In general,sunt foarte multumita de ele. Nu cad fire de par, le-am spalat,si sunt ca inainte.
-Pensula pentru blending: O ador!
-Pensula pentru blush: Putea fi un picut mai "stufoasa",dar imi place.
-Pensula pentru fata: Foarte buna!


4.Beauty encyclopedia-Everyday eye

Si-a comandat-o sora mea si chiar eram foarte nerabdatoare sa vad cum e. Am avut o surpriza placuta, culorile sunt absolut superbe,creionul si aplicatorul cu pensula si buretel sunt foarte bune. Am de gand sa mi-o comand si eu! ;;)



5.Blush
-Nuanta shy
E fooooarte deschisa culoarea,abia se vede pe piele, ca sa se cunoasca cat de cat trebuie aplicate 3-4 straturi.
















6. Baton corector-Light Beige
L-a comandat o prietena si mi-a spus ca nu se astepta sa fie chiar atat de bun si ca l-ar mai comanda cu siguranta!






7.Crema nuantatoare
-Nuanta Honey
Crema am primit-o cadou, cand am vazut culoarea mi-a parut rau ca e foarte inchisa si ca n-o pot folosi. DAR, cand am incercat-o si am intins-o bine bine am descoperit ca se potriveste cu tenul meu,desi am un ten foarte deschis. La vara va fi numai buna!





In concluzie,sunt multumita de produse,astept sa primesc pudra si va zic  parerea mea despre ea. Da,as mai comanda de la ei si sper ca data viitoare sa fie totul ok.Cam asta e,sper sa va fi fost de folos;;).

Un comentariu:

  1. Foarte reusit review'ul!!!:X

    Cuprinde cam tot ce trebuia sa spui despre produse :-"

    Puteai fi mai rautacioasa la partea cu produsul neexpediat si platit (la inceput am crezut ca acea crema nuantatoare era trimisa in locul pudrei), dar bine ca s'a lamurit situatia. Nici nu ma asteptam sa raspunda la mail (asta pt ca am citit si parerile celorlalti de pe site'ul lor in care spuneau ca nu sunt deloc seriosi, ca nu raspund la mail, ca nu trimit comanda la timp, dar nu am bagat de seama :D si a fost mai ok, pt ca in cele din urma totul s'a rezolvat).

    Si DA, cu siguranta imi voi mai da comanda de pe e.l.f. fiindca, in ciuda serviciilor oferite, produsele sunt de calitate si au pret foarte accesibil. :D [de asta nici nu era o mare pierdere daca nu ar fi trimis gratis pudra, insa conteaza mult serviciile lor, atat timp cat produsele merita.

    RăspundețiȘtergere