vineri, 22 aprilie 2011

Newspaper nails

Heeeei!;;) Am vazut pe diferite bloguri (Andreea,Dalyda,Honey Bunny) postari despre cum se poate reliza aceasta manichiura si am zis sa incerc si eu. Nu dureaza mult si e foarte foare usor! 
                                                          Aveti nevoie de:
                                                        -oja de culoare deschisa(alb, crem)
                                                        -lac de unghii transparent
                                                        -spirt
                                                        - ziar 
Am aplicat intai oja alba pe unghii si am asteptat sa se usuce bine. Am inmuiat in spirt bucatelele de ziar, apoi le-am presat pe unghii cam 10-15 secunde( daca raman firicele de ziar pe unghii se pot indeparta cu degetul uscat). La final am aplicat lacul de unghii si...gata;;)! Si...asa au iesit:




Mie imi plac foarte mult si va sfatuiesc sa incercati si voi!:*

6 comentarii:

  1. ti-a iesit super;) chiar ma bucur k ti le ai facut si tu:P
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte tare aceasta manichiura :)) ti-a iesit scrisul foarte bine ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multe multumiri! Am mai intalnit manichiura aceasta, insa nu stiam ca si spirtul poate fi folosit, mi-ai usurat munca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. super tare.
      ti-o iesit super.multumesc mult am incercat si eu si mi-a iesit bine. nu la fel ca la tine:D:D:)

      Ștergere