sâmbătă, 17 septembrie 2011

Noel+ "I love fruities" again

 Bunaa!:* Oh,in sfarsit weekend...asteptam asta de luni dimineata,nu prea ma incanta faptul ca a inceput scoala:">. Well...in alta ordine de idei,am un dulapior pentru bijuterii de care sunt foarte incantata si pe care eu l-am proiectat b-). Aveam nevoie de ceva incapataor,pentru toate bijuteriile mele si nu gaseam nimic de cumparat,asa ca l-am desenat eu,am fost la un tamplar si...a iesit foarte bine:x. Si nu sunt numai eu singura incantata...

       Am sa revin cu mai multe poze in care veti putea vedea dulapiorul in detaliu.

Rimmel London ("I love fruities")-nuanta 053 apricot punch.
      Dupa cum am promis, mi-am mai cumparat o oja din aceasta gama de care sunt incredibil de multumita,mirosul e super iar pe unghii mi-a rezistat o saptamana fara sa sara la varfuri, ceea ce e incredibil.

                                       Un weekend cat mai frumos!:*

2 comentarii:

  1. doamne eu sunt nebuna si imi imaginez lucruri sai chiar ai o veverita mica si frumoasa acolo???

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu,e "veveritul" meu, are un anisor si il cheama Noel pentru ca e luat de Craciun;;)

    RăspundețiȘtergere