luni, 5 septembrie 2011

Capsuneleeeee;;)

        Hello!;;) Cum ziceam,am revenit cu postarea in care aflati ce-am vrut sa zic cand vorbeam de capsunelele la care am folosit oja de la Flormar. Este de fapt un model in care am incercat sa imit cat mai mult capsunile si pe care sper ca il veti considera reusit:">.
        
      Am folosit:
-Oja rosie (Flormar,nuanta 09),oja verde (Avon,nuanta peppermint leaf),oja cu penson subtire de la Kalos si lac de unghii transparent.
   
     Cum am procedat:
1. M-am dat pe unghii,pur si simplu,cu un strat de oja rosie si am asteptat sa se usuce bine.
2. La varfuri,peste stratul dat initial,am dat cu oja verde,incercand sa imit frunzulitele.
3. Apoi,cu oja cu penson subtire am incercat sa imit samburii,si am facut cateva punctulete albe ( care,din paate,nu mi-au iesit chiar bine si trebuie sa mai incerc).
4.In final,dupa ce totul s-a uscat foarte,foarte bine,am aplicat un start de lac transparent si...gata!


                                                   Ce a iesit:">:

                         Cum am spus,la samburi mai am de lucrat iar acum ma si grabeam sa termin.


                        Sper ca va plac cat de cat:">. V-am pupat!:*

2 comentarii:

  1. le-am facut si eu dar verdele l-am pus sus :d

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah,ai pus verdele la baza. Da,cam asa se fac,dar eu din graba am dat prima unghie la varf,si....:">

    RăspundețiȘtergere